Irodaköltöztetési kisokos

Gazdaság

Egy iroda költöztetése sosem egyszerű feladat, főleg akkor nem, ha az iroda mérete nem egy kisebb szobáéval vetekszik, hanem valóban nagy és sok dokumentummal, géppel, illetve egyéb nagyméretű berendezéssel van felszerelve. Éppen ezért nem is ajánlott az irodaköltöztetést barátokkal vagy éppen a kollégákkal kivitelezni, hanem mindenképp jobb és gazdaságosabb irodaköltöztetésben jártas költöztető cég szolgáltatását igénybe venni.

Az idő pénz a költöztetésben is

Egy iroda költöztetése során az idő igen fontos tényező, hiszen a költözés miatt nem állhat napokig a munka, ugyanis ellenkező esetben megtörténhet, hogy elesünk bizonyos munkáktól, ezáltal pedig jelentős bevételkieséssel számolhatunk.

Persze alapvetően nem rossz gondolat ott megfogni a kiadásokat, ahol csak lehet, viszont ebben az esetben nem érdemes a költöztető szolgáltatáson spórolni, mivel jóval nagyobb összegeket veszíthetünk, ha a költöztetés folyamata nem a megfelelő időben és minőségben zajlik.

 

A költöztető cég kiválasztása nagy felelősség

Persze az előbbiek közel sem azt jelentik, hogy amennyiben a létező legdrágább költöztető céget választjuk ki a feladatra, akkor biztosan maradéktalanul elégedettek leszünk. A szolgáltató kiválasztásánál inkább az ár-érték arány domináljon, és ne felejtsünk el legalább egy pillantást vetni a választott cég referenciáira.

Ezenfelül fontosak az első benyomásaink, vagyis az ügyfélkezelésből szintén sok minden levonható. Gondolunk itt arra, hogy például felveszik-e a telefont, ha nem, akkor visszahívnak-e, bevonnak-e minket a folyamatba, vagy az ügyfelet csak szükséges rossznak tekintik, és ezt a kommunikációjukból világosan le is tudjuk szűrni. Ilyen rossz tapasztalatok esetén ne féljünk visszalépni a megbízástól, és keressünk egy olyan szolgáltatót, ahol azt érezzük, hogy valóban partnerként tekintenek ránk.

 

A csomagolás feladata

Egy valóban profi és felkészült cég természetesen rendelkezik a megfelelő csomagolóanyagokkal és minden olyan speciális eszközzel és emelővel, melyekre szükség lehet a költöztetés során.

Ettől függetlenül a legjobb, ha legalább a dokumentumokat mi dobozoljuk, hiszen nálunk senki sem tudhatja jobban, hogy melyik iratokra milyen gyakran van szükségünk, ezért a legfontosabbakat dobozolás után jelöljük a kartonon is, hiszen az új helyen azokat kell a leghamarabb kipakolni.

Amit még érdemes megtennünk, hogy költöztetés előtt selejtezzük le a felesleges iratokat, gépeket és bútorokat is, hiszen a felesleges holmira nem lesz szükségünk az új helyen. Ráadásul ezek komoly mennyiséget tudnak kitenni, amivel csökkenteni lehet a költöztetés költségeit, ha eleve nem is kell ezeket elszállítani.

Amennyiben a közeljövőben te is szeretnéd költöztető cég szolgáltatását igénybe venni az irodád költöztetéséhez, vedd fel a kapcsolatot a Visszuk.hu munkatársaival, garantáltan nem fogod megbánni!